Gebruik in de uitwerking van de cases in principe gehele getallen, maar als dat niet gaat gebruik dan de Amerikaanse notatiewijze, d.w.z. een punt, i.p.v. een komma.
Voor het uitvoeren van onderstaande case en opdrachten worden de eerder genoemde balansen en de resultatenrekening hier opnieuw gepresenteerd.
|
|
Financieel hefboomeffect en DuPont-chart
Reinhard Haster - content & casuïstiek
=== Home ===
Deze website is gebaseerd op ontwerp-principes voortvloeiend uit de Parallel Instruction
theory (the PI theory), de Splitt Attention theory (the SA theory) en de Cognitive Load
theory (the CL theory) (Min, Mayer, Moreno & Sweller, 1992, 1993, 1994 tot 2006) [R. Min,
'The PI theory'. In: Interactive Learning International, No. 2, Vol. 8, 1992, p.177-184]
[R. Min et al., 'A comparison of parallelism in interface designs'. In the J. of Comp.
Ass. Learning, No. 5, Vol. 20, 2004, p.360-367]
Deze website maakt gebruik van templetes en standaard-applets uit de library 'WebLib' en 'SimLib'
van Rik Min (methodoloog) & Jan de Goeijen (technoloog), Universiteit Twente (UT) / Centrum voor
Telematica en Informatietechnologie (CTIT) (2002 - 2005).
Meer informatie: www.acone.nl
Rik Min - parallellisme & programmering
Saxion Hogescholen & Acone
Januari 2007